Klachtenregeling
Allereerst super vervelend dat je een klacht hebt! Dat is iets wat wij altijd willen voorkomen, maar het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bali-lifestyle.nl via onze contactpagina. Dan doet onze klantenservice er alles aan om jouw te helpen en zo snel mogelijk tot een passende oplossing te komen! Wij willen jou natuurlijk altijd dat jij met een blij gevoel onze shop verlaat!
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."